PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Jeśli się Państwo rozmyślicie lub towar nie spełni Waszych oczekiwań, możecie go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Wystarczy odesłać towar wraz z odstąpieniem od umowy, które prześlemy na Państwa adres e-mail.
Towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Sprzęt powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym wyposażeniem i dodatkami.
Powyższe zapisy nie ograniczają oraz nie wyłączają uprawnień kupującego będącego konsumentem, które przysługują mu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, na mocy której Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania, a także produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych (jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu).
Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają Konsumenta.
REKLAMACJE
1. W przypadku dostawy towaru przez kuriera, należy sprawdzić, czy paczka nie została uszkodzona, a towar w niej jest w całości. W przypadku uszkodzenia należy spisać protokół przy kurierze, a kurier ma obowiązek poczekać.
2. Reklamacje jakościowe, należy zgłaszać do 30 dni od daty dostawy.
3. Towar uszkodzony, zostanie wymieniony na wolny od wad (lub zostanie wystawiona korekta FV), na podstawie uprzedniej weryfikacji przysłanego zdjęcia z zaznaczeniem widocznego uszkodzenia produktu.
4. Reklamacje z dokładnym opisem oraz zdjęciem, należy przesyłać na adres: sklep@kidshome.pl
5. Towar uszkodzony należy pozostawić do momentu uwzględnienia reklamacji (w niektórych przypadkach towar będzie odebrany/dostarczony do siedziby naszej firmy wraz ze specyfikacją wyszczególniając reklamowane produkty).
6. W przypadku braku towaru na wymianę i po uwzględnieniu reklamacji, zostanie wystawiony dokument korekty.
7. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 15 dni roboczych.
8. W przypadku uznania zasadności reklamacji wadliwy produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe Kupującemu zostanie wystawiona faktura korygująca.
Adres do zwrotu lub reklamacji zakupionych produktów zostanie podany po kontakcie z nami. Proszę nie wysyłać towaru bez kontaktu z nami, gdyż mamy dwa magazyny obsługujące zwroty towarów.
Chęć zwrotu lub reklamacji prosimy zgłosić pod adres : sklep@kidshome.pl
W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 660-461-554.
Kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.